Dezastrul asteptat de mine

Din nou, buna seara, K.G.!

O febrilitate cu totul neasteptata, ma face sa revin mult mai repede decat m-as fi asteptat.
Azi e miercuri, o zi care nu mi-a placut niciodata - am cateva explicatii pentru asta, dar momentan imi par mult prea neinteresante pentru a le enumera.
Imi continui actiunile voyeur-iste. Pe aceeasi fereastra din dreapta. Incep usor sa descopar tipare, ba mai chiar algoritmi in miscarea indivizilor de pe strada. Sau macar a unora.
....
De exemplu, in jurul orei 17, o fata blonda, slaba, nu neaparat urata, dar nici excesiv de atragatoare, cu dentitia proeminenta si imbracata aproape exclusiv in haine dungate - bluze sau rochii, bicrome si iritante - da coltul din fata cladirii mele, in acelasi fel, cu acelasi mers, indreptandu-si parul aproape in acelasi loc, cu eroare de maxim un pas jumate. Apoi, ajungand pe a doua straduta, isi schimba total atitudinea. Incepe sa mearga mai lent, mai relaxat si parca mai hotarat. 5 sau 6 zile la rand , absolut la fel.
Poate pentru ca se apropie de casa, de un mediu familiar si sigur. Poate sufera de boala aia a oamenilor care nu se simt bine decat pe o arie restransa in jurul adopstului lor. Cum ii zice?
Sau poate e o dependenta de sex si in blocul din stanga- cum ma uit io la geam - o asteapta cel sau cea care o satisface zilnic, din obisnuinta, din datorie sau pur si simplu din dragoste.
...
Oricum, ma enerveaza. De fapt ma scoate din sarite.
De fapt ma irita atat de rau incat imi vine sa o strig, sa arunc ceva in ea , sau sa fac orice care ar putea sa-i afecteze patternul. Mi-ar placea sa se opreasca brusc, sa se sperie atat de tare incat sa ramana incremenita total, tot timpul, sa nu mai ajunga niciodata la adapost, la sex sau la orice se grabeste atat de enervant in fiecare zi.
...
Si sa se faca maine. Si ceilalti indivizi sa treaca pe langa Fata impietrita. Si sa ramana muti de uimire. Si, prin urmare, sa-si strice si ei ritmul, algoritmul si toata rutina lor imbecila si aseptica.
...
Asta as vrea cel mai mult.
Un pic de haos si pe strada mea.
...
Inca al tau,
D.R.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu