Îndrăgosteşte-te de mine

Linişteşte-ţi buzele într-un sărut de catifea,

În timp ce eu te învăluiesc.
Îndreaptă-ţi mâinile către tărâmul promis,
Cei care caută sunt îndrumaţi de steaua polară.

Spune cuvintele. De ce nu spui cuvintele ?
Am aşteptat mult să le aud.
Te rog, îndrăgosteşte-te de mine !

Alunecă cu mine, pe o mare fără sfârşit,
Suntem divini în regatul acestor senzaţii.
Fiecare mutare a fost o viclenie,
În timp ce noi ne prefacem că, de fapt, nu ne pasă.

Alungă-ţi frica, poate că suntem străini aici,
Dar simt că am putea fi o singură persoană.
Te rog, îndragosteşte-te de mine.

Aud sunetul lunilor care cad,
Cedează acestui farmec.
Suflu peste spiritul tău.
Adâncă eternitate.

Ţi-ai pierdut minţile, nu crezi că e timpul,
Să înotăm departe de siguranţa acestor ţărmuri.

Ai încredere în reflux,
Pentru că ştie încotro să plutească,
Şi, să nu tânjeşti să aluneci atât de departe.

Purtaţi de valuri, nu am simţit niciodată,
Până când, plutim departe în adâncuri.
Te rog îndrăgosteşte-te de mine !
Te rog îndrăgosteşte-te de mine !
Te rog, de mine.

spectacular, fără cuvinte: Tim Booth & Angelo Badalamenti

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am cuvinte! Imi face o deosebita placere sa-ti citesc visele.

K.G.Pirel spunea...

in acest caz, nu e meritul meu.

Anonim spunea...

Am vazut, dar sunt pe proprietatea ta.

thelma spunea...

cu adevarat frumos...si chiar de nu e scrisa de tine, iti atribui eu rolul de suflet melancolic pentru ca te-ai oprit asupra acestor versuri
:)

Trimiteți un comentariu