Departe de problemele societății

Ambarcațiunea personală plutește îngrijorător de lin spre țărmuri tropicale. Cele trei bagaboande își mângâie corpurile cu raze de soare fuzionate cu uleiuri scumpe. Noaptea a fost lungă.
Mi-au trebuit două butoaie cu magiun special comandat din Turcia (unde am o propietate).
Vremea e frumoasă...viața triumfală.

Călătoriile mele sunt nelimitate. Pescuit, distracții, clabing prin insule, cafeluțe sub catarg și, mai nou, șouri tv. Toate sunt zămislite din banii câștigați la burse, imobiliare și mai ales din blogăreală.
Îmi amintesc, la lumina lunii privită de pe valuri, zilele când obișnuiam să fiu pândar la poarta întreprinderii, completam rebuse, făceam poezie și așteptam cu sufletul la gură lactopul.
Îmi amintesc începuturile de blogăreală într-o cameră infectă de la parter, de scrierile mele despre cum îmi petreceam timpurile, despre știri de ultimă oră și de filmele cu iutub.
Tu îți mai amintești??

În prezent îmi fac un ten ideal pe valuri tropicale și servesc băuturi selecte cărate spre mine de slugi personale. Sunt wireless și prea sexy.

2 comentarii:

cineva... spunea...

If I drink, I drink a bottle
If I laugh, I laugh a circus
If I cry, I cry a river
If I wail, I wail a scandal
If I miss, I miss a fortune.
If I love, I love a (wo)man...

Fructe uscate spunea...

Imi place foarte mult acest blog. Felicitari!

Trimiteți un comentariu