Atacul şi bloghistul

Salut

Am lipsit ceva vreme. Abia ce m-am întors din vacanţa fabuloasă petrecută prin mai multe insule. Spun mai multe insule pentru că îmi permit. Acest an am câştigat mai multe căruţe cu bani din blogul personal. Mi-am achiziţionat o vilă cu termopane triplu geam, parchet original din Germania, mobilă la comandă din Olanda, gresie Italia şi plasme în fiecare cameră. Vila este aşezată strategic în Băneasa, lângă lac, cu vedere la monument.
Pentru cei care nu mă cunosc mă numesc Boris Matei Ştüţ, am 58 de ani şi am fost agent de pază. În prezent sunt bloghist de succes. Dar în orice meserie există şi părţi negative. În acest caz sunt ameninţările. Datorită succesul meu imens, unele persoane invidioase (nu dau nume), m-au ameninţat psihic, pe mine şi rudele mele apropiate, chiar mi-au atacat online blogul personal. Aceste situaţii, considerate de mine impertinente, m-au determinat să plec în străinătate în speranţa că lucrurile se vor linişti. Dar m-am înşelat. La ieşirea din aeroport am fost întâmpinat de şapte indivizi, fiecare cu câte un buchet de trandafiri. La prima vedere nu părea periculos, dar ce m-a pus pe gânduri a fost culoarea vie a trandafirilor şi măştile de bal mascat purtate pe feţe. La un moment bine stabilit, în prealabil bănuiesc, de aceştia, lucrurile au căpătat un alt sens. Trandafirii au început să cadă, ca într-o poveste romantică de toamnă, lăsând în urmă topoare, bâte şi o sabie. Aceştia m-au atacat ca în filmele cu karate. Nu îţi face probleme! Noţiunile mele de bază ca agent de pază şi-au spus cuvântul. Doborându-i pe toţi am plecat spre casă fără să mă uit în urmă.
În prezent sunt în Mol, beau o cafeluţă la etaj şi sunt wireless pe lactop. Ce bine e acasă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu