Conexiunea

Problema se complică. Am plecat într-o zi să achiziţionez două pâini şi o sticlă cu lapte, neştiind că la prima intersecţie voi fi răpit de un ninja pe role.
Au trecut 34 de zile, după calculele mele. În prezent sunt în munţi. Am reuşit să evadez şi rătăcesc de 2 zile. Spre norocul meu că am găsit un loc părăsit, un loc automatizat la perfecţie şi totuşi părăsit. Nu îi cunosc povestea, este prea devreme dar am să analizez situaţia. Cert e că am prins o legătură wireless şi am lansat câteva mailuri speciale spre centrul meu de comandă, printre care şi acest text. O mare parte a mesajelor sunt direcţionate pe frecvenţa specială spre planeta 3 galaxia Gutănbergi, sper să ajungă şi să primesc un răspuns.
În acest loc sunt multe documente, accesorii şi lucruri interesante. Îmi trebuie timp să le analizez şi să construiesc ceva pentru a mă putea întoarce acasă. Partea bună e că am descoperit o ladă cu conserve de fasolică, ciorbiţă şi sărmăluţe, ba mai mult, şi trei sticle cu tărie la litru.
Sper să fie bine. Ţinem legătura.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Sal am cumparat o norocoasa noua și am observat atunci când o aceelez scoate un lochid de culuare neagra pe tiava de eșapament știe cineva ce are??

Trimiteți un comentariu