liber.

Departe.....

Acum că tot sunt liber, am să plec la o paradă,
mă gândesc la un drum scurt, sper să nu plouă şi dacă se întâmplă sper să nu am umbrelă, îmi place ploaia.
Mai stau puţin să se încălzească apa, vreau să fac o baie, poate chiar două.
În acest timp ascult muzică la un aparat foarte vechi, părăsit şi fără baterii, nu cântă nimic dar eu aud muzică.
Îmi revin puţin şi mă întreb, oare sunt bolnav ?
Ba chiar îmi şi răspund, poate, dar nu contează !
Şi astfel mă aud cântând o muzică în noapte, e gata apa, dar e târziu, nu mai fac baie, nu mai îmi place, vreau să plec. Şi plec.
E soare afară, foarte ciudat, în casă era noapte şi iar mă întreb, dar acum nu mai îmi răspund. Pe drum întâlnesc un lup şi două veveriţe, la început am crezut că iar visez, până când una din veveriţe îmi face cu mâna şi îmi cere să mă apropii, o fac, îmi era frică puţin, credeam că lupul o să sară la mine, dar nu.
Veveriţa mă întreabă cât e ceasul iar apoi îmi cere ceva de mâncare
. Ceas nu am, nu îmi place timpul, în buzunar am o nucă, mă gândesc să-i dau veveriţei ceva de mâncare.
Frumos gest, mi-a mulţumit.
...
Am plecat spre paradă, mai vorbim !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu