Bloghistul sub apus de soare

Salut

Azi e soare şi e minunat. Ieri a fost ultima mea zi de muncă. Am demisionat. Mi-a venit lactopu comandat pe online cu ceva timp în urmă. M-am relaxat cu el în braţe pe terasă, la mine acasă, wireless şi sexy. Din banii economisiţi la bancă mi-am cumpărat o vilă cu piscină, două etaje, Tunari. Pentru cei care nu mă cunosc mă numesc Boris Matei Ştüţ, am 58 de ani şi am fost agent de pază 30 de ani. A meritat efortul. Am bătut mulţi oameni. În prezent mi-am făcut blog personal pe servăr personal, desigur, pentru că pot.

În tratatele de blogologie se spune că dacă vrei să ai succes trebuie să scrii despre informaţii, filme cu iutub, poze, povestiri comice despre manelişti şi peripeţiile din cămin, printre cuvintele pe care le scrii este necesar să apară referiri la organele sexuale femeieşti şi bărbăteşti, pentru valoare trebuie să ai concursuri, să oferi de la vibratoare până la maşini de teren accidental şi, nu în ultimul rând, să introduci organele sexuale, metaforic desigur, în cei din presă, piarişti, alţi bloghişti sau vedete de teveu.

S-a făcut târziu şi trebuie să mă pregătesc pentru petrecere. Am invitat nişte vecini şi vecine la vila mea din Tunari. Mezelic, băuturică, un show erotic şi ce-o mai urma după. Mai vorbim. Era să uit: Carmelita, nu te mărita!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu