Reîntors din zări albastre

A fost o noapte lungă. Începutul spontan, m-a strâns în braţe atât de tare. Răsăritul ăsta de noapte, mirosea tot mai plăcut cu fiecare clipă ce se scurgea. Şi am visat, în feluri multe şi ascunse, prin ploi mărunte. Am poposit în locul unde apune luna, curcubee rătăcite îşi dorm culorile pe dealuri întinse spre meleaguri din poveşti, unde totul are un scop. Nu e nimeni, doar dracu' ce-mi suflă în spate la fiecare atingere a ierbii cu părţi aeriene verzi, subţiri şi mlădioase. Sunetul apusului de lună este tot mai tăcut. Se aşterne o linişte violentă peste chipurile de piatră a unor suflete rătăcite, crescute din pământul îngălbenit.
Aş întreba mirat, dar cine să-mi răspundă !? Aş adormi în grabă, dar cine să îmi cânte !? De ce nu-mi vine toamna !?

Şi m-am trezit din dulcele sărut
Ce nu-mi dă stare
Emoţii, se ascund prin palme
Tresar în zare;
Un sens, un chip, un sunet parfumat din mare.

7 comentarii:

Liz spunea...

mai esti! Si asta-i bine tare!

Anonim spunea...

eu am inteles ca ai visat delfini. asa e, nu? :)))

Anonim spunea...

Absolut! Totul e exact cum se citeste. Cum zicea Marcix -exploratorul trimis in misiune specializata in domeniul psihologic usor amestecat cu putina tehnologie avansata, dar sa nu ne hazardam- ; "capacitatea pamantenilor de a comunica intre ei cu ajutorul gandurilor". Analiza extrem de complexa a acestor simple cuvinte, aparent, nu poate fi efectuata de catre mine din cauza lipsei de autorizatii. Dar totusi, aparentele acestea sunt cu siguranta inselatoare, gandurile fiind transmise printr un mesaj codat intr un fel, astfel, receptia lor foarte rar poate fi decodata. In mare parte, descifrarea gandurilor este doar o coincidenta de lucruri ori trairi standard despre care crezi ca doar tie ti s au intamplat si toate acestea te fac sa crezi ca ai decodat mesajul. Dar totul si tot e un mister, fiecare intelege si vede lucruri.

Anonim spunea...

Studiind mai multe culturi, civilizatii si forme de viata inteligente, noi am ajuns la concluzia ca nimic nu e intamplator. Si da, KG, exista coincidente insa nu despre asta vorbeam in comentariul anterior ci despre faptul ca niste antene lungi si invizible leaga mintile voastre, ale oamenilor intr-un mod foarte bizar si despre care noi credem ca e un algoritm aproape imposibil de descifrat. Fara indoiala ca el va fi descifrat pana la urma chiar daca nu de noi. Atunci se va schimba iremediabil cursul si evolutia lumii voastre. Mi-e teama ca intr-un mod nu tocmai fericit. Atat pentru acum.

Anonim spunea...

DA, da, asa este. Chiar miercuri se vor schimba cursul si evolutia lumii noastre, cand ne vor inghiti niste gauri negre. Pentru mai multe informatii accesati site-ul nostru lumesc si celebru.

Anonim spunea...

Despre ce vorbesti tu, tinere calator prin ceata tot mai confuza pe zi ce trece, nu prea exista raspunsuri comprehensibile ori poate nu exista forma asta de comunicare. Pare interesant sa stii ce gandeste sufletul din fata ta fara sa ti vorbeasca, te face sa pari superior, aparent. Dar asta numai in cartile cu scrieri fantastice. Joi, imi ploua n mintea mi infectata.

Anonim spunea...

eu nu pot decat sa iti zic ca mie dor sa vb si ca
te iubi mult asa din departare

Trimiteți un comentariu