Drum de ploaie

Se lasă noaptea. Întunericul m-a prins pe drum. Plecasem, era şi timpul. De ce am stat atât de mult ? De ce acum ? Se plimbau întrebările prin capul meu ca bila din jocurile electronice. Am tot mers până m-a luat o durere de genunchi. M-am oprit, s-au oprit şi întrebările, am înlemnit pe o piatră fumând ultima tigară din pachetul vieţii. Ce frig e ! Simt mâna caldă ce-mi mângâie fruntea, îmi cântă o melodie la ureche, un abur cald scăpat din buzele crăpate. Aş vrea să dorm, să râd, să plâng, să zbor, să plouă toamna cu frunze verzi. Rătăcirea asta te face să mergi schiop, târâş, să zaci prin gânduri. Iar plouă.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi plac visele tale. Dar nici ale mele nu-s de lepadat. Am visat ca motanul meu, Danut, a inceput azi scoala si imi faceam griji ca ploaia ii va sifona uniforma, iar ghiozdanul lui nou se va scamosa. Unde mai pui ca nu-i luasem cizmulitze de cauciuc, si in pantofiorii lui minusculi de lac, 4 la numar, va intra apa si ii va uda sosetzelele cu ciucurasi. In fine, totul a fost un cosmar. M-a sunat invatatoarea si mi-a zis ca a juns cu bine la scoala, l-a asezat in prima banca si, spune ea, foarte destept. :)))):))))

Anonim spunea...

"...sa ploua toamna cu frunze verzi"
imi place expresia si ideea.

Trimiteți un comentariu