Pana la sfarsit, ba chiar si dupa aceea

Buna seara, K.G.!

In ultimul timp o apatie si inactivitate totale mi-au ingaduit sa fac aproape nimic. Nu cred ca mi-am revenit niciodata complet.

Sa nu crezi ca ma plang. A fi intr-o convalescenta continua inseamna a primi nesfariste servicii si afectiune delicioasa din partea prietenilor si nu numai. Plus motaitul pana dupa pranz, letargia in asternut pana aproape de apus, toate astea fara nici cea mai mica urma de vinovatie.

Insa mi-ar fi placut sa am mai multa energie, sa pot fi langa tine mai des.
Sa ma dezmat in visele si povestile tale.
Sa alerg, sa rad, sa bolborosesc, sa ma alint, sa mananc multa ciocolata, sa-i imbratisez pe toti, toate si tot.
Sa ma imbat ca un lipovean, sa ma bat cu alti cinci.
Sa fiu langa tine, sa gandesc si sa simt ca tine.

Am vazut ca ai incasat si prima opinie critica nu foarte pozitiva asupra plamadelilor tale.
Eu cred ca s-a lasat cam mult asteptata.
Oricum ar trebui sa o sarbatorim, nu?
Acum esti si contestat. Inseamna ca ai mai mare importanta, desi nu ma indoiesc ca asta iti este indiferent.
Si sunt convins ca sti prea bine ca emotiile, oricat de puternice si autentice ar fi, nu sunt incontestabile si nici universal comprehensibile.

Epigonii sunt lipsiti de emotie, K.G.. Sunt vampiri ai cuvintelor si formelor, carora le lipseste cunoasterea lucida a lucrurilor si sensibilitatea necontrafacuta.
Nu cred ca e nevoie nici macar sa schitez de ce tu si lucrusoarele facute de tine sunt in indepartata opozitie.

Aceastea stand asa si nicidecum altfel,
raman cu bucurie si convingere totala, pana la ultimul meu gand si ultima mea emotie,
atat admirator,
cat si al dumitale,

D.R.

1 comentarii:

K.G.Pirel spunea...

Bună seara , dragă Dida

Ce bucurie, ce plăcere, ce lumină, mereu cu tine vin toate. Cuvintele tale cu multe sensuri sunt foarte calde şi parfumate, chiar îmi aduc în ochi nişte lacrimi drăgălaşe şi năstruşnice... tiiii, ce nebunie!

Îmi era dor de tine, nu credeam că mai am parte de vizite plăcute ca aceasta, desigur. Şi zici să sărbătorim, păi atunci să sărbătorim, mult şi tot, să fie cum era odată.

Şi căutând finalul îţi zic; sănătate şi fericire la cei mici, chiar la cei mari, dar mai ales ţie şi toate acestea pentru că existi.

Trimiteți un comentariu