Vorbe

Pleoapele-ţi sunt prea grele
Să vezi zâmbind răsăritul meu.
Părul tău cârlionţat e prins, cu drag
Într-un parfum de flori, puţin înflorite,
Miroase a stele mov, adormite.
Muzica formelor tale conturate în albastru
Se transformă într-o poezie fără cuvinte.
Clipa devine eternitate iar visul, realitate.

Palmele-ţi reci şi tremurate de dorinţă
Se deschid, uşor îmi cuprinzi faţa
Şi îmi şopteşti:
Taci!
Ascultă-mi sufletul!
Vorbeşte-i !
Liniştea din jurul nostru îngheaţă, se sparge,
Se topeşte, se scurge, un vânt usucă locul
Şi spulberă parfumul părului cârlionţat.

Noaptea moare-n răsăritul tău,
Mor şi eu, rămân doar vorbe.

6 comentarii:

moi non plus spunea...

hmmm...tu de fapt vrei sa fii indragostit, iti induci stari

K.G.Pirel spunea...

sunt indragostit de vis si in vis.
mereu moare totul la trezire.
mereu incep din nou.

moi non plus spunea...

e o sinucidere a eului, atunci cand vei esua, atunci vei fii fericit si indragostit..iti doresc sa iesi din vis

Anonim spunea...

Indragostit in vis,
Tacerea ti-e surata.
In noapte ti-ai promis
O nunta fara pata.
Ii canti in gandul tau
A noapte si a luna.
Iar visul ti-e un hau
Din care-i faci cununa.
In liniste o simti
In palma ta nauca,
Sub stelele firbinti
Saruti tu o naluca
Cu par carliontat
Si forme de albastru?
Sau cine te-a uitat?!
Sau esti tu un sihastru?

K.G.Pirel spunea...

De ce imi canti atat de rece ?
De ce arunci cu vant spre stele ?
Astept raspuns cu capu n palme
Astept un vis real, albastru
Astept in noaptea nuntii,
Sarutul de naluca.
Astept uitarea cantata si tacuta
Astept o viata promisa si trecuta.

Anonim spunea...

In tine-i visul.
Prinde-l bine!
Tacrea ti-e dusman.
O uita!
O dragoste e pentru tine,
In suflet tu vei face nunta.
De iti ghicesc doar in cuvinte
O stiu, dar drumul e aproape.
Trimite-i gandul tau fierbinte
Si ea nu va mai fi departe.

Trimiteți un comentariu