s-au strecurat cateva erori in perceptia ta asupra locurilor pe care le-ai vizitat si in care m-ai intalnit.

o parte din ele am sa incerc sa le clarific prin interventiile mele de aici.

n-am sa pot posta foarte des din motive pe care probabil ca le stii.

sper sa-ti aduc cateva lamuriri importante si mai sper ca prin aparitiile mele virtuale (asa am inteles ca se spune, nu sunt inca familiarizat cu conceptul) sa aduc un plus de informatie despre "noi" si locurile in care traim.

uneori am sa fac greseli, ortografia si anumite sensuri pe care limbajul vostru le da cuvintelor si notiunilor imi sunt inca straine.

am sa te rog sa ma ajuti in intelegerea anumitor concepte, termeni si notiuni, afecte si senzatii pe care specia mea nu le-a intalnit sau trait.

inca am ceva probleme cu aceasta masinarie bizara pe care am inteles ca voi o numiti ordinator, sper sa le depasesc curand.

sper ca mesajele mele care vor fi in numar de 20 sa nu fie interpretate gresit de catre nimeni si sa ne ajute sa ne intelegem culturile atat cat e posibil.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu